Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

woensdag 19 december 2012

verrast :D

Op facebook heb je van die like-en deel acties. Je doet mee maar je verwacht er niet teveel van.
Tot je opeens een mailtje ontvangt met ...... you have won.
Wauw, dit is leuk.  Gauw een mail sturen met m'n adres en wat vind ik vandaag in mijn brievenbus...



Zijn het geen geweldige kleuren. Het zijn klossen cotton, dus dit wordt heerlijk patchen,
(ik denk de hartjes),

maar eerst nog de outfit voor de oudste DD afmaken. Aankomende donderdag is het GALA op school.....




Een tasje bij de jurk, een stola (foto vergeten, balen).
Vanavond nog een schouderbandje aan het tasje maken en het is klaar.
(pff, gered).

Vandaag kreeg ik van mijn lieve ouders alvast wat kerstsfeer in huis.



Zo gezellig!
De kerstboom moet ook nog opgezet worden, maar niemand in huis schijnt er tijd voor te kunnen vinden, lol.
De dozen zijn al van zolder, dus staan nu eigenlijk in de weg ;).

Misschien kijk DD2 nog wel even lief aan.

Groetjes











1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je prijs. Kan het niet goed zien maar volgens mij is het katoen van aurifil? Dat is echt super fijn garen om mee te werken en te appliceren. Ik werk er ook altijd mee. Ben je al begonnen met je hartjes? Groetjes, Annemrie

    BeantwoordenVerwijderen