Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

zondag 23 december 2012

Eindelijk even tijd

Eindelijk tijd gevonden voor het dubbelen van mijn quilt voor ons bed. Ben drie uren  bezig geweest, dat viel mij  nog mee. Had verwacht dat het langer zou duren :)



Nu moet ik alleen nog bedenken hoe ik door zal gaan pitten. Waarschijnlijk moet ik het niet te druk willen maken, dus een eenvoudig patroon zoals een ster of een hartje oid.


Gisteren samen met DD2 twee kerstkaarten gemaakt.
De ene is voor Opa en Oma en de andere is voor Beppe.


 De sneeuwpop is van mij en Rudolf is van DD2.

'T was erg gezellig zo samen lekker knutselen.

Iedereen fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling.


Groetjes






1 opmerking:

  1. Dat valt zeker reuze mee zeg in drie uur klaar met zo,n grote quilt. Is altijd zo,n werk, ik zier er ook altijd tegenop. Nu mag ja aan het leuke werk beginnen, veel succes en plezier met het quilten. De opa en oma,s zullen vast blij zijn met deze mooie kaarten. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen