Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

zaterdag 15 december 2012

Lekker bezig

Druk, druk, druk.
Wie heeft het niet druk rond deze tijd :D
Toch tijd gevonden om het mandarijnentaartje te haken.


Zo is het gezellig vol op mijn gebaksschaal



Deze week heb ik voor Paspesies een rolstoeljas in elkaar gezet.





Super handig. Voor langer, over de benen heen en
achter korter, zit je er niet op.
De jas is gewatteerd, dus lekker warm.

(buiten was het licht beter ;p)

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Gaaf, die taartjes!!
    Jeetje, wat knap om zo'n jas te maken.

    Fijn weekend, nou ja, wat er nog van over is.....
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit, zowel die taartjes als die jas!!
    Noflike snein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Respect! Ik vind het een mooie jas...en practisch, wat wil je nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen