Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

dinsdag 22 januari 2013

Meer hartjes


Leuke give away bij De Quilthoeve, ik zou zeker even gaan kijken ;)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrvGmwsOkZ86w2zQv7WuE92rPxaV5_Hqc06T6T2aii2PVXbRzmjdKWgBNI4j9w3VQfdL-0rHtMLFJw0eL55kyl22dIx4a00JEkJf3cEN48aYF-uaczycFYbghxmMV2rh00r_35SmQgvSg/s1600/Onlangs+bijgewerkt2.jpg


 
 
 
Dan hier mijn laatste creaties ;)  . Eerst mijn volgende hartjes
 
 
 
Als tweede , ik had nog niet genoeg speldenkussens (lol)
 

 
Ik had twee 'probeer' blokken liggen (disappearing 4-patch) welke samen een heerlijk groot kussen maken. Lekker gevuld met rijst. Stuitert het niet zomaar weg. :)
 
Groetjes




1 opmerking:

  1. Succes met de give away, ik hoop dat je zo'n mooi stapeltje wint.
    Leuke hartjes en wat een slim speldenkussen.

    BeantwoordenVerwijderen