Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

vrijdag 13 december 2013

Mijn hartjes

De hartjes hebben af en toe wat vertraging.
252 - 259

260 - 268

269 - 274
 En dan maak ik weer goede inhaalslag (pfff).

Maar dan komt er weer wat tussen ;)
                                                       een 'kerst' - jurkje (little black dress) voor DD3.

Dus weer een inhaal poging :)
275 - 280

281 - 286

287 - 289
Gelukkig liggen er nog genoeg hartjes klaar :D

Groetjes

1 opmerking:

  1. Zo, wat doe jij je best met de inhaalslag van hartjes! Super wat een schatjes! Leuk zo'n jurkje voor de kerst, heerlijk dat je je dochter zo kan verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen