Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

maandag 12 augustus 2013

Blij :D

In deze 'blog-vakantie' heb ik een heerlijke inhaalslag kunnen maken voor mijn Sweethearts.
3 in Limburg

thuis weer verder
 

 


alles eerst maar tellen ;)
 



 



Nu staat de teller op 137


Voor we op vakantie gingen naar Limburg en Noord-Brabant heb ik nog korte broeken gemaakt voor dd2 en dd3 .
 
 



Voor een klant van Moai Makke een zomerjas

 
en voor een andere klant twee zomer jurkjes
 
 
 
 
Vorige week heb ik mij ook aangemeld voor de Love Entwined. Toen ik terug kwam van vakantie zag ik deze quilt op verschillende blogs voorbij komen. Prachtig!!!!
Het had alleen heel wat 'voeten in de aarde' voor ik mij had aangemeld bij de Yahoo-groep. (ik had de hoop al bijna opgegeven). Maar zoals jullie bovenaan mijn blog kunnen zien, de link staat er ;).
 
Groetjessssss
 



1 opmerking:

  1. Heerlijke hartjes heb je gemaakt, mooie kledingstukken! je hebt niet stil gezeten deze vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen