Over mij

Mijn foto
ben 44 jaar, getrouwd en we hebben 3 dochters. Handwerken is een favoriete bezigheid, zoals kleding maken, quilten, haken, borduren en nieuwe technieken uitproberen :D In november 2012 ben ik mijn eigen bedrijfje Atelier Moai Makke gestart, kleding reparatie en kleding maken, in de breedste zin van het woord.

zaterdag 27 april 2013

Vrijmarkt

Hier was vandaag al de vrijmarkt, zodat iedereen a.s. dinsdag voor de t.v. kan ;)
Ik heb een schattig naaidoosje op de kop getikt
 
Bij thuiskomst meteen maar in gebruik genomen. ;)

 
Later op de dag mocht ik ook nog een zachte vlop vinden op de deurmat.
Helemaal leuk een siggy uit Maasland, dank je wel.


Voor mijn vest moet ik nog 'alleen' nog de laatste twee toeren.
Het  zijn wel de langste :S

Fijn weekend en groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten